sobota, 13 października 2012

Candy w patchwork-tkaniny. Rozdaję tkaniny :)


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.



Na dobry poczatek mojej przygody z tkaninami ogłaszam Candy.
Do wygrania są dwie tłuste ćwiartki (56x50 cm) dowolnie wybrane.
Wylosuję tylko jedną osobę.


ZASADY1. Należy zamieścić komentarz pod tym postem a w nim napisać, jakie tkaniny byś wybrała, gdyby to do Ciebie los się uśmiechnął.
2.Umieścić informacje o Candy na swoim blogu.
3. Możliwość zamieszczania komentarzy upływa 30 października o godz. 12.00 a wieczorem ogłoszę szczęśliwca.
Posted by Picasa

9 komentarzy:

  1. Nie mogę przejść obojętnie obok takich tkanin, tym bardziej, że wypatrzyłam je już wcześniej na Allegro :) Takie naj to chyba jak dla mnie jedyneczka, bo jest niezwykle sympatyczna i choineczki (10), bo święta przecież za pasem :)
    Info jest już w pasku bocznym.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, tkaniny sa tak inspirujace,że nie sposób wybrać TOP2.
    Po dłuższym dumaniu wyrałabym materiały sezonowe - Mikołaje (7) i Choineczki (10) (do Świąt zdazyłabym pewnie uszyć z nich ślicznosci dla domku i bliskich- oczyma wyobraźni widzę Mikołajkowy woreczek na słodycze, zawieszki na choinkę z małych choineczek oraz obręcze na serwetki z ich motywem).

    Z nadzieją więc gram.

    banerek umieściłam na pasku bocznym na moim blogu http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    pozdrowienka
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy anonimowi moga sie tu zapisać, ale mam nadzieję, ze tak, bo tkaniny są piękne!Gdybym mogła wybrać, to byłby to nr 6 i 10.
    pozdrawiam serdecznie
    Bogda
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. witam , materiały bardzo mi się podobają , a szczególnie nr. 8 oraz 10 , moja przygoda z szyciem trwa już długo i na pewno dobrze spożytkowałabym te materiały
    Zuzia
    mój e-mail to zuzia@garbacz.art.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne tkaniny!!! I chętnie wezmę udział w zabawie:) Polubiłam Twój profil na facebooku, bo bloga mi wcięło i nie mogę zamieścić tam banerka :( ale jeśli uda mi się go jeszcze odzyskać - na pewno to zrobię:)

    Gdyby uśmiechnął się do mnie los...hmm wybrałabym 6 i 10 :)
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaaa, wybór nie łatwy! Najbardziej podobają mi się tkaninki nr 1 i nr 10, gdybym była tą szczęśliwą wylosowaną, to z jedyneczki uszyłabym koniecznie torebkę lub kosmetyczkę, a z choinek oczywiście świąteczne ozdoby! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. moje typy na dziś to 7 i 10 :))
    pewnie z powodu śniegu, który wczoraj padał i padał...
    pozdrawiam
    Kasia ino-ino

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się ustawię w kolejce :-)
    mnie najbardziej podobają się 7 i 10 śliczne materiały ze świątecznymi aplikacjami :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Also I would like sign up for these super candy.
    I like 6:)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń